Siemens SN45N539EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens SN45N539EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Petertje V 23-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN45N539EU

Met veel vergelijken tussen Bosch en Siemens voor deze gekozen omdat ik de knoppen mooier vindt dan de Bosch. We hadden hiervoor een AEG van dik 10 jaar oud die aan vervanging toe was. Bij Redcoon deze besteld en ingebouwd. Hij wast perfect op de auto-stand en de variomode. Een wasje is dan snel klaar. Ook het drogen is perfect. (wel even de deur een stukje open doen als hij klaar is) Wat ons grootste genot is: Het geluid !!! Hij is echt heel stil !!! Maar goed dat er een tijdteller voorop zit dat je kunt zien dat hij iets doet anders ga je twijfelen of hij wel aan staat. Ook de RVS deur is een aanwinst in de keuken... en de vingerafdrukken (waar ik bang voor was) valt reuze mee.